Deutscher Marketing Preis dla Schüco International

Niemieckie Stowarzyszenie Marketingu przyznało firmie Schüco International jedną z najbardziej prestiżowych nagród marketingowych na świecie - Deutscher Marketing Preis (German Marketing Prize). Firma otrzymała wyróżnienie za kampanię Energy3 promującą zrównoważone gospodarowanie energią.

Deutscher Marketing Preis dla Schüco International

Nagroda Deutscher Marketing Preis jest przyznawana od 1973 r. Wyłania najbardziej nowoczesne i oryginalne przedsięwzięcia marketingowe wprowadzone na rynek niemiecki. Firma Schüco International, będąc globalnym dostawcą zielonych technologii budowlanych, dołączyła do grupy uhonorowanych marek, takich jak Deutsche Telekom, Lufthansa, Porsche, Schwarzkopf oraz Tchibo.

Schüco oferuje ultraciepłe systemy okienne i fasadowe oraz innowacyjne techniki wykorzystujące moduły solarne. Obecnie jest synonimem zielonych rozwiązań dla budownictwa już w 78 krajach. Rozwój rozpoznawalności marki zawdzięcza wielopoziomowej komunikacji marketingowej, obejmującej projektantów, architektów, producentów oraz finalnych odbiorców.

Energia jest kluczową kategorią w polityce rozwojowej firmy. Badane są rozwiązania, które już obecnie spełniają przyszłe wymagania budownictwa zrównoważonego. Nagroda Deutscher Marketing Preis dla Schüco International jest wyróżnieniem modelu Energy3, który opisuje samowystarczalne budynki przyszłości. Chodzi tu zarówno o oszczędzanie energii, jak i o samodzielne pozyskiwanie jej ze słońca oraz efektywne zarządzanie.

"Zaimponowało nam to, że firma bazująca na technologii, taka jak Schüco, potrafiła zorientować wszystkie swoje działania na rynek, partnerów i klientów ostatecznych. Marketing znajduje się w sercu jej strategii, kierunkując rozwój innowacyjnych rozwiązań dla czystego środowiska. Schüco jest doskonałym wzorem firmy, która poczuwa się do społecznej odpowiedzialności i jednocześnie wykorzystuje swoją technologiczną przewagę, by osiągnąć zrównoważony sukces komercyjny", zaznaczył Karl Georg Musiol - prezes Niemieckiego Stowarzyszenia Marketingu i przewodniczący jury.

Przez 60 lat obecności na rynku firma Schüco International z rodzinnego przedsiębiorstwa wytwarzającego aluminiowe profile przekształciła się w światowego lidera w dziedzinie zrównoważonych powłok budynków. Najważniejsze dla strategii biznesowej firmy stało się jak najwcześniejsze rozpoznawanie przyszłościowych trendów budowlanych.

Firma Schüco International Polska również na rynku polskim prowadzi działania promocyjne w zakresie zrównoważonego rozwoju. Zrównoważony model Energy3 reprezentuje nowoczesna siedziba firmy Schüco w Siestrzeni. Jej roczne zapotrzebowanie na energię pierwotną wynosi jedynie 80 kWh/m².

Zielona technologia - Schüco International"Polskie budownictwo posiada ogromny potencjał rozwojowy, dlatego promocję energooszczędności i zrównoważonego rozwoju branży uważamy za bardzo ważną część naszej działalności. Jako firma funkcjonująca w bardzo zróżnicowanym otoczeniu, złożonym z architektów, inżynierów, projektantów i w końcu użytkowników ostatecznych, posiadamy niezbędne zaplecze i doświadczenie, które nam to umożliwiają", powiedział Andrzej Polijaniuk, Marketing & Product Manager w firmie Schüco Polska.

Program Energy3 jest propagowany poprzez prowadzenie na polskich uczelniach szkoleń dla architektów oraz uczestnictwo firmy Schüco Polska w seminariach i konferencjach. W Centrum Szkoleniowym Schüco w Siestrzeni odbywają się kursy dla producentów energooszczędnej stolarki okiennej, fasadowej i drzwiowej. Uznanie marki Schüco na polskim rynku potwierdzają kolejne Złote Laury Klienta.

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Schüco, która znajduje się tutaj.

źródło i zdjęcia: Schüco

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT