Wydarzenia

I miejsce w programie Konsumenckim Lider Jakości 2016 dla marki ISOVER

Dodano: 28 kwietnia 2016

Marka ISOVER zajęła I miejsce w programie Konsumenckim Lider Jakości 2016 w kategorii "Systemy dociepleń". To kolejny prestiżowy tytuł zdobyty przez ISOVER głosami klientów. Badanie przeprowadzono na próbie ponad 11 tys. respondentów.

I miejsce w programie Konsumenckim Lider Jakości 2016 dla marki ISOVER

Jakość, doświadczenie, wiarygodność i ciepło - to główne skojarzenia, jakie zdaniem ankietowanych osób wiążą się z marką ISOVER, producentem szerokiej oferty produktów do izolacji budynków oraz izolacji technicznych stosowanych w przemyśle. Złote Godło i tytuł Konsumencki Lider Jakości przypadło marce za sprawą ponad 34% głosów oddanych w kategorii "Systemy dociepleń". W uzasadnieniach wyboru padały m.in. takie argumenty: "marka sprawdzona przeze mnie w czasie docieplania poddasza", "łatwość montażu, wytrzymałość, skuteczność, wysoka izolacyjność" czy "marka utrzymująca stabilną jakość w rozsądnej cenie".

Tytuły przyznawane na podstawie opinii klientów są dla naszej firmy największym wyróżnieniem. Co więcej, jeśli za tymi głosami stoją osoby, które wybrały nasze produkty i są zadowolone, że mogą na co dzień cieszyć się komfortem ciepła i ciszy w swoich domach, jest to dla nas tym większa satysfakcja, bo zyskujemy naturalnych promotorów oferowanych rozwiązań, a także potwierdzamy nasze przywództwo rynkowe. – mówi Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.

Program Konsumencki Lider Jakości organizowany jest przez redakcję "Strefy Gospodarki", ogólnopolskiego dodatku Dziennika Gazety Prawnej. Celem badań jest wyłonienie najlepszych, pod względem jakości, usług i produktów na rynku. Tegoroczną edycję badania przeprowadzono z udziałem rekordowej liczby, ponad 11 tysięcy respondentów.

źródło: materiały prasowe Isover - Saint-Gobain Construction Products Polska