Wydarzenia

"Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL"

Dodano: 17 maja 2016

Trwa kolejna wiosenna odsłona największej kampanii reklamowej w historii ROCKWOOL Polska - "Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL". Bohaterowie kampanii - mała Mila i jej tata odkrywają, że produkty ze skalnej wełny ROCKWOOL mogą obdarzyć ich dom niezwykłymi mocami - trwałością, bezpieczeństwem i właściwościami wyciszającymi. Przekaz dociera do odbiorców przez wszystkie kanały medialne: telewizję, radio, kanały VOD, prasę, outdoor, portale internetowe oraz media społecznościowe.

"Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL"

W świat wyjątkowych SUPERMOCY w kampanii "Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL" wprowadzają nas sympatyczni bohaterowie - mała dziewczynka Mila i jej tata. W przystępny sposób zwracają naszą uwagę na najważniejsze dla komfortu i bezpieczeństwa domowników moce, wynikające z właściwości wełny skalnej ROCKWOOL. Wełna skalna ROCKWOOL użyta podczas budowania lub docieplania domu potrafi więcej niż inne materiały izolacyjne - jest trwała, niepalna i zapewnia komfort akustyczny w pomieszczeniach. O tych niezwykłych właściwościach możemy się więcej dowiedzieć od Mili i jej taty oglądając główne stacje telewizyjne, informacyjne i tematyczne, słuchając radia, czytając prasę oraz surfując po Internecie. Dla bardziej dociekliwych, chcących się dowiedzieć jak to w praktyce jest możliwe, że ten niepozorny, niewidoczny materiał może zapewnić SUPERMOCE dla domu, które gwarantują domownikom bezpieczeństwo i komfort na lata, ROCKWOOL przygotował serię filmików, pokazujących w praktyce niezwykłe właściwości wełny skalnej.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się na początku maja, a bohaterów poszukujących SUPERMOCY dla swojego domu można zobaczyć w największych stacjach telewizji ogólnopolskiej (Polsat, TVN, TVP1, TVP2) oraz w dziesiątkach stacji tematycznych, m.in. TVN Style, Polsat News, AXN, Universal Channel.

Zazwyczaj komunikowanie przewag materiałów budowlanych w Polsce odbywa się w wąskich kanałach i jest kierowane do wąskiego grona specjalistów - profesjonalistów. Naszym zdaniem to jednak inwestorzy indywidualni - budujący i remontujący swoje domy powinni być edukowani co jest najistotniejsze, aby ich dom był trwały, bezpieczny i komfortowy na lata. Dlatego już trzeci rok z rzędu prowadzimy tak szerokie działania komunikacyjne. Połączyliśmy wszystkie możliwe kanały dotarcia do inwestorów tak, żeby dotrzeć z komunikatem do jak najszerszej grupy odbiorców. W tym roku przekaz wzmocniliśmy także poprzedzającą obecność w telewizji, serią filmików na Youtube, w których w praktyce i w humorystyczny sposób pokazujemy, że wełna skalna faktycznie posiada te SUPERMOCE, o których tyle mówimy. W filmach człowiek ubrany w "zbroję" z wełny skalnej poddawany jest próbom miotacza ognia, mrozu, wody oraz silnika odrzutowego. Za każdym razem wychodzi z nich bez szwanku. To podejście z przymrużeniem oka pozwala nam zwrócić uwagę na najważniejszą kwestię - dom budujemy dla siebie i swoich najbliższych na długie lata, dlatego warto zadbać, aby posiadał "supermoce", podkreśla Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Przedstawione w aktualnie trwającej kampanii reklamowej zalety wełny skalnej ROCKWOOL oraz jej doskonałe właściwości termiczne sprawiają, że jest idealnym materiałem do izolacji domów - poddaszy, ścian działowych oraz ścian zewnętrznych.

Filmiki pokazujące w praktyce wytrzymałość i "supermoce" wełny skalnej można znaleźć na kanale Youtube: http://bit.ly/1Y0oUf7.

źródło i zdjęcie: ROCKWOOL