Wydarzenia

Wszystko o styropianie. Ruszył serwis doradczy PSPS dla konsumentów

Dodano: 27 sierpnia 2013

Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu (PSPS) uruchomiło na swojej stronie bezpłatny elektroniczny serwis poradnikowy. eDoradca PSPS odpowiada na wszelkie pytania dotyczące zastosowań styropianu w budownictwie.

Wszystko o styropianie. Ruszył serwis doradczy PSPS dla konsumentów

Edukacyjna funkcja wirtualnego eksperta doskonale wpisuje się w cele statutowe PSPS oraz w działania na rzecz promocji jakości styropianu w ramach Programu "Gwarantowany Styropian", stwierdza Kamil Kiejna, prezes zarządu branżowej organizacji.

Zadaniem naszego wirtualnego doradcy jest upowszechnianie wiedzy o prawidłowym doborze i zastosowaniu styropianu, wyjaśnianie wszelkich wątpliwości technicznych, jak również korekta błędnych obiegowych pojęć i opinii, mówi Kamil Kiejna. Prezes stowarzyszenia wyraża też przekonanie, że pomoc eDoradcy PSPS docenią zarówno indywidualni i instytucjonalni inwestorzy, jak też projektanci, sprzedawcy styropianu oraz wykonawcy realizujący inwestycje ociepleniowe.

Zapytania do eDoradcy PSPS kieruje się poprzez prosty formularz na stronie www.gwarantowanystyropian.pl. Autorzy pytań otrzymują odpowiedź specjalisty bezpośrednio na podane przez siebie adresy poczty elektronicznej. Część zagadnień omawiana jest także na stronie internetowej Programu "Gwarantowany Styropian". Serwis ekspercki jest ogólnodostępny, bezpłatny i aktywny przez siedem dni w tygodniu.

źródło i zdjęcie: Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu (PSPS)